...

Polityka zwrotów

Polityka Zwrotów i Reklamacji

1. Prawo do odstąpienia od umowy

W Eon Life dajemy Państwu możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia otrzymania przez Państwa zamówionego towaru.

2. Procedura odstąpienia od umowy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy o:

  • Poinformowanie nas o swojej decyzji poprzez wysłanie jednoznacznego oświadczenia na adres e-mail: office@eonlife.pl.
  • W odpowiedzi na Państwa wiadomość, prześlemy formularz zwrotu, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki zwrotnej.

3. Zwrot towaru

Prosimy o odesłanie produktu niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy, na adres:

Global Logistics Agencies
Jabłoniowa 46A Gdańsk 80 – 175

Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym oraz nieodpakowany, co oznacza, że wszystkie zabezpieczenia, takie jak plomby czy folie ochronne, muszą pozostać nienaruszone. Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

4. Zwrot płatności

Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwracanego produktu, dokonamy zwrotu wszystkich otrzymanych od Państwa płatności. Zwrot płatności nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem prawa do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu towaru lub dostarczenia przez Państwa dowodu jego odesłania.

5. Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych zakupionego produktu, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji. W tym celu prosimy o:

  • Skontaktowanie się z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: office@eonlife.pl w celu uzyskania formularza reklamacyjnego.
  • Wypełnienie otrzymanego formularza i odesłanie go wraz z reklamowanym produktem na adres:

Global Logistics Agencies
Jabłoniowa 46A Gdańsk 80 – 175

Po otrzymaniu reklamowanego produktu, poinformujemy Państwa o wyniku postępowania reklamacyjnego w terminie 14 dni.

6. Kontakt

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt:

E-mail: office@eonlife.pl

Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje od 30.01.2025r.

Koszyk
Language
Przewijanie do góry